Nazwa: ASCENT
Producent: SoftConnect sp. z o.o.
Środowiska programistyczne: C#
Bazy danych: Microsoft SQL
Wersje językowe: angielski, niemiecki, polski
Opis: ASCENT to wygodne i skuteczne wsparcie pracy księgowości, kadr, płac, finansów, zaopatrzenia, administracji, działu prawnego, IT, handlu i pozostałych obszarów działania firmy.
ASCENT obsługuje przedsiębiorstwa z wszystkich branż i każdej wielkości, od małych do wielozakładowych, dużych grup kapitałowych.
ASCENT jest ergonomicznym, elastycznym narzędziem, które dostosowuje się do firmy, działu, procesu, a nawet osoby.
ASCENT to elektroniczny obieg dokumentów, e-archiwum, raporty, panele menadżerskie, płatności, ankiety, OCR, RCP, kiosk pracowniczy, podpis elektroniczny, edytor wydruków i emaili, ankiety, weryfikator danych (m.in. statusu VAT, białej księgi, REGON, VIES), zabezpieczenie dokumentów oraz zaawansowane zarządzanie uprawnieniami.
Klasa systemu: (ECM/BPM/EOD) (Zarządzanie obiegiem dokumentów i procesami)
L.p | Sektor | Branża | Referencje |
---|---|---|---|
1 | Handel | Hurtownie | (referencje dostępne na życzenie) |
2 | Produkcja | Chemia gospodarcza i przemysłowa | (referencje dostępne na życzenie) |
3 | Produkcja | Energy & Utilities | (referencje dostępne na życzenie) |
4 | Produkcja | Farmacja i kosmetyka | (referencje dostępne na życzenie) |
5 | Produkcja | Maszyny i urządzenia | (referencje dostępne na życzenie) |
6 | Produkcja | Materiały budowlane | (referencje dostępne na życzenie) |
7 | Produkcja | Meblarska | (referencje dostępne na życzenie) |
8 | Produkcja | Metalowa | (referencje dostępne na życzenie) |
9 | Produkcja | Motoryzacyjna i lotnicza | (referencje dostępne na życzenie) |
Nazwa: SoftConnect sp. z o.o.
Siedziba: Polska
Rok założenia: 2010
Dane adresowe:
Opis: SoftConnect jest producentem systemu ASCENT, tj. zaawansowanego systemu klasy BPMS (Business Process Management System) wpierającego pracę księgowości, kadr, płac, finansów, zaopatrzenia, administracji, działu prawnego, handlu, IT, BHP i innych obszarów działania firm.
SoftConnect stworzył system oparty o elektroniczny obieg dokumentów, e-archiwum, raporty, panele menadżerskie, płatności, ankiety, OCR, RCP, kiosk pracowniczy, podpis elektroniczny, edytor wydruków i emaili, ankiety, weryfikator danych (m.in. statusu VAT, białej księgi, REGON, VIES), zabezpieczenie dokumentów oraz zaawansowane zarządzanie uprawnieniami, które to rozwiązania znajdują zastosowanie w wszystkich branżach i wszystkich firmach, bez względu na ich wielkość i strukturę.