UniFirma AS

UniFirma AS

System informatyczny


Obszar

Zarządzanie całą organizacją

Pierwsze wdrożenie

1995 rok

Ikona rozwiązania Specyfikacja rozwiązania


Nazwa: UniFirma AS

Rok pierwszego wdrożenia: 1995

Producent: UNIFACTOR S.A.

Środowiska programistyczne: Delphi/Object Pascal

Bazy danych: Firebird

Wersje językowe: polski

Opis: UniFirma AS pozwala na zachowanie szybkości reakcji w otoczeniu oraz oparciu podejmowanych decyzji na rzetelnych, rzeczywistych danych. System UniFirmaAS zapewnia:
• wzrost wydajności pracy;
• automatyzacje wielu procesów biznesowych;
• obniżenie kosztów zaopatrzenia przez sprawne zarządzanie łańcuchem dostaw;
• dokładne monitorowanie kosztów produkcji;
• dokładne śledzenie rentowności sprzedaży;
• lepsze wykorzystanie mocy produkcyjnych;
• łatwy dostęp do zdarzeń gospodarczych generujących koszty;
• stosunkowo niewielkie koszty zakupu, wdrożenia i utrzymania;
• szybki dostęp do informacji biznesowych pozwalających na szybką reakcje na zmiany zachodzące na rynku

Ikona sektoraSektory i branże, w których system znajduje zastosowanie


L.p Sektor Branża Referencje
1 Produkcja Drewno i papier (bez mebli) (referencje dostępne na życzenie)
2 Produkcja Maszyny i urządzenia (referencje dostępne na życzenie)
3 Produkcja Materiały budowlane (referencje dostępne na życzenie)
4 Produkcja Meblarska (referencje dostępne na życzenie)
5 Produkcja Metalowa (referencje dostępne na życzenie)
6 Produkcja Motoryzacyjna i lotnicza (referencje dostępne na życzenie)
7 Produkcja Spożywcza (referencje dostępne na życzenie)
8 Produkcja Tworzywa sztuczne (referencje dostępne na życzenie)
9 Usługi Budowlana (referencje dostępne na życzenie)

Ikona informacyjna Funkcjonalności systemu


Funckjonalność Posiada Nie posiada Uwagi
Automatyczne planowanie i harmonogramowanie uwzględniające czasu dostaw surowców -
Automatyczne planowanie i harmonogramowanie uwzględniające dostępne obciążenie maszyn i gniazd produkcyjnych -
Automatyczne planowanie i harmonogramowanie uwzględniające dostępne zasoby kadrowe -
Automatyczne planowanie i harmonogramowanie uwzględniające atrybuty zleceń (np. priorytety) -
Automatyczne planowanie harmonogramowanie uwzględniające atrybuty zasobów (np. priorytety) -
Automatyczne planowanie i harmonogramowanie uwzględniające kooperację -
Automatyczne planowanie i harmonogramowanie uwzględniające czasy międzyoperacyjne (np. schnięcie) -
Automatyczne planowanie i harmonogramowanie uwzględniające macierz przezbrojeń -
Automatyczne planowanie i harmonogramowanie uwzględniające zarządzanie kolorami na malarni (np. kolejkowanie od najjaśniejszych do najciemniejszych) -
Automatyczne planowanie i harmonogramowanie "w przód" -
Automatyczne planowanie i harmonogramowanie "wstecz" -
Automatyczne planowanie i harmonogramowanie "w przód i wstecz" -
Monitorowanie stopnia realizacji zlecenia produkcyjnego -
Raportowanie danych produkcyjnych na wykresie Gantta -
Alarmowanie o zagrożeniu dla terminowej realizacji zlecenia -
Możliwość wykonania symulacji nowego planu produkcyjnego celem weryfikacji z bieżącym bez konieczności wprowadzania go w życie -

Ikona informacyjna Informacje o producencie


Nazwa: UNIFACTOR S.A.

Siedziba: Polska

Rok założenia: 1991

Dane adresowe:

00-898 Warszawa, Al. Solidarności 147/33
Telefon: 86 216-24-70
E-mail: kontakt@unifactor.pl
Strona: unifactor.com

Osoba kontaktowa:

Agnieszka Żyznowska
Dział Marketingu
E-mail: azyznowska@unifactor.pl

Opis: UNIFACTOR założony został w 1991 roku przez grupę informatyków i prawników. Lata doświadczeń na rynku oprogramowania dla firm zaprocentowały powstaniem systemu ERP/MPR II UniFirma AS. Do dnia dzisiejszego zarejestrowano kilkuset użytkowników programów UniFirma, którzy obecnie migrują do Zintegrowanego Systemu Zarządzania UniFirma AS.

Co wyróżnia Unifactor:
• Specjalizacja w wdrożeniach produkcji pod zlecenia i krótkoseryjnej;
• Elastyczność w podejściu do klienta – szanujemy model biznesowy klienta;
• Szybkość realizacji zleceń – jesteśmy producentem oprogramowania;
• Specjalistyczne rozwiązania informatyczne pod klienta;
• Warunki finansowania – warunki negocjowane, płatności nawet do 24 m-cy;
• Realne wsparcie użytkowników w eksploatacji systemu – dostęp do konsultantów i programistów systemu.

Copyright 2007 – 2022 © Prawa autorskie do strony internetowej oraz jej zawartości przysługują BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. bądź innym podmiotom uprawnionym - i chronione są przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
×

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Repellat impedit repellendus vero cupiditate suscipit, tempora quae praesentium qui omnis molestias fugiat totam architecto quo ad aliquam excepturi. Quia, id quo.

Pobieranie danych...

Loader