Nazwa: Logotec DDM9000 dla Windows10
Rok pierwszego wdrożenia: 1996
Producent: Logotec Engineering S.A.
Środowiska programistyczne: C, C++, Visual Basic .NET
Bazy danych: IBM DB2, Microsoft SQL, Oracle
Wersje językowe: niemiecki, polski, rosyjski
Opis: Logotec DDM9000® to system wspierający pracę i zarządzanie dokumentami, przepływem Informacji. Obsługuję on centralną bazę dokumentów, zapewniając prosty i szybki dostęp do ich aktualnych wersji, wspiera obieg informacji tworząc historię korespondencji. Wygenerowane przy pomocy autorskiego narzędzia Logotec App Studio aplikacje są wielowarstwowymi rozwiązaniami z interfejsem użytkownika typowym dla Microsoft Windows 10. Oprócz typowych informacji, takich jak baza kontaktów, pracowników, maili, system ten można rozbudowywać o dowolne moduły takie jak np. zamówienia, faktury, obroty, sprzedaż, zakupy, produkty, serwis itp Tak przygotowany system obsługiwać można z poziomu dowolnych urządzeń (Windows10, Android, iOS).
Nazwa: Logotec Engineering S.A.
Siedziba: Polska
Rok założenia: 1996
Dane adresowe:
Osoba kontaktowa:
Opis: Logotec Engineering S.A. jest liderem kapitałowym i technologicznym Logotec Group. Strategia działania i rozwoju zakłada dostarczanie klientom rozwiązań najnowocześniejszych pod względem technologii i koncepcji. W ponad dwudziestoletniej historii firma korzystała zawsze z narzędzi i technologii Microsoft otrzymując liczne wyróżnienia i nagrody. Logotec Mobile@Connector zdobył miano najlepszego rozwiązania na świecie w konkursie Mobile Solutions Challenge 2003 oraz tytuł Worldwide Partner w 2002 i 2003. Obecnie Logotec wspiera rozwiązania na platformę Microsoft Windows 10 stosując autorskie rozwiązanie Logotec App Studio, służące do generowania aplikacji również na platformy iOS i Android.